Kiitos ja hyvästi

Vieraskirjaan voit jättää vapaata, rakentavaa palautetta ja risuja tai ruusuja EPJY:stä ja sen toiminnasta.
Vieraskirjaan voit vastata myös nimettömänä, ilman tunnuksia. Vieraskirja ei ole keskustelua varten!

Kiitos ja hyvästi

ViestiKirjoittaja Suvi Uuttu » La Maalis 06, 2010 9:21 am

Tämä lienee oikea osio tälle kirjoitukselleni.
Ensiksi haluan kiittää näistä vuosista, jotka EPJYn jäsenenä olin. Kiitokset hyvin hoidetuista näyttelyistä ja mukavista ihmisistä. Vaikka muutin Tampereelle kaksi vuotta sitten, päätin jäädä kuitenkin tukemaan EPJYn toimintaa...

Viimevuonna piti saada uusi hallitus kokoon ja lupauduin siihen hommaan, mitä hommia täältä käsin nyt pystyi tekemään. Kuten ainakin minulle pisteitä lähettäneet tietävät, että minun oli tarkoitus laskea pisteet. Siinä ilmeni kuitenkin sähläystä ja väärinkäsitystä. Vasta loppuvuodesta tiesin, että minun vastuulle kerääntyy kaikki eläimet. Alunperin käsitin, että puhuttiin nimenomaan gerbiileiden pisteiden laskemisesta. Tämän olisin kuitenkin vielä työkiireideni lisäksi voinut tehdä. Kuitenkin, kun ensikertalaisena koko pisteiden askemista edes yritin. Tammikuussa tein kahta työpaikkaa päällekkäin, työpäivät venyivät jopa 13 tuntiin. Yhdeksän tunnin nukkumisen jälkeen ei juurikaan vapaa-aikaa löytynyt.
Laitoin koko hallitukselle lähtevää sähköpostia, että saisinko hommaan jostain apua, että saataisiin tämä urakka kunnialla läpi. Paljoahan ei vaatisi tehdä esim. yhden lajin pisteytykset ja se olisi auttanut urakkaa paljonkin. Yksi ainut viitsi edes hallituslaisista vastata, ettei ehdi. Normaalisti hallituslaisten sähköpostissa on elämää, tuon kysymyksen jälkeen ei ollut.
Siinä vaiheessa olin saanut jo hätyyttelyjä yhdeltä jos toiselta. Soittelin apuvoimia ja laitoin foorumille viestiä. Ei mitään.. Sain lisää hätyyttelyjä, jotka eivät silti näyttäneet tajuavan tilannetta. Pisteiden laskeminen kaikille lajeille on valtava, erityisesti jos kyseessä on ensikertalainen. Yleensähän hommaa pistetään puoliksi, näin ainakin monelta ihmiseltä kuulin asiasta keskusteltuani. Lopulta juttelin Heli Kuoppamäen kanssa, jolle suurin kiitos kuuluukin 8-)

Tästä syystä tulokset osaltani myöhästyivät. En myöskään aio jatkaa tästä episodista johtuen.
Olen aina käsittänyt, että EPJY on sellainen "pieni oman läänin yhdistys" joka pitää huolta toisistaan. Näin ei ilmeisesti ole. Parempi erota nyt, kuin roikkua mukana yhdistyksessä, josta jäi sellainen maku suuhun, että toista jäsentä pulassa ei autetakaan. Kiitokset kuluneista vuosista kaikesta huolimatta, onnea uudelle hallitukselle ja hyvää jatkoa kaikille jäsenille :)

Heh, kyse ei tosiaankaan ole rakas Emilia siitä, mistä niin luulet. Vai voitko väittää, etten kysellyt apua? Joten siinä tapauksessa voit jättää tuollaiset viestit kirjoittamatta tähän ja laittaa ne vaikka sähköpostilla, jos jäi kaivertamaan :) Jostain syystä en saa tätä lukituksi. No olkoot. Palaute -osiossahan tämä on, mutta mikäli palautetta ei osata ottaa, niin tietenkin sen voi poistaa.
~ Moonwell's gerbiilikasvatusta ~
Suvi Uuttu
Hallituksen jäsen

Re: Kiitos ja hyvästi

ViestiKirjoittaja Emilia Orpana » Ti Maalis 09, 2010 6:34 pm

Tämä keskustelu olisi alunperinkin pitänyt käydä sähköpostilla. Hallituksen väliset mahd. ongelmat ja yhdistyksen asiat ja niistä palautteen antaminen on kaksi eri asiaa. Ja ilmeisesti tässä ei nyt saa tuoda toista mielipidettä esiin.
Emilia Orpana
Hallituksen jäsen

ViestiKirjoittaja Suvi Uuttu » Ti Maalis 09, 2010 9:04 pm

Tottakai voi tuoda omaa mielipidettään esiin, niinhän minäkin teen? Hallituksen ongelmistako ei voi puhua ja antaa niistä palautetta? Todella ihmeellistä. Nyt on sitäpaitsi uusi hallitus etkä sinäkään tietääkseni kuulu siihen? Joten hallituksen sähköpostitse on asiaa muutenkin turha enempää vatvoa.
Enkä puhu ainoastaan hallituksesta. Epjyn toiminnasta on muutenkin kritisoitu kuluvina kuukausina muillakin foorumeilla, ei-niin-positiiviseen-sävyyn. Mutta siitä ei varmaan täällä saa puhua? On jotenkin hupaisaa käydä ensin heittämässä kommenttinsa ja sitten sen jälkeen lukita keskustelualue muilta. Tämäkö on nyt sitä, että mielipiteistä saa keskustella ja palautetta antaa?
Minun mielestä tällaiset asiat kuuluvat muillekkin, johan täälläkin kysyin apua ko. asiaan.
Suvi Uuttu
Hallituksen jäsen

ViestiKirjoittaja anemones » Ke Maalis 10, 2010 12:34 pm

Tosi ikävä juttu Suville tämä sekaannus pistelaskun suhteen. Yritimme itsekin saada sinulle apua pistelaskuun siinä viime tipassa, kun asia tuli meidän tietoon. Hallitusten ulkopuoleltakin. Mutta tällä kertaa kukaan ei ollut innokas liittymään apujoukkoihin, vaikka olisi itsekin halunnut pisteiden olevan mahdollisimman pian laskettuna. Meille tämän vuotisille tuli Lapuan näyttelyn pystyttäminen niin nopeasti vastaan, ettei millään olisi kukaan ehtinyt siihen mennessä vielä laskea pisteitäkin, mutta onneksi Heli otti siitä itselleen vielä yhden homman! Kiitos!! <3
Anemone's kanit (hermeliini), marsut (sk+crest), hamsterit
Anemoneniityn saksanpaimenkoirat ja australianterrierit
Lemmikkinä 2 kissaa ja roborosvki
Käyttäjän avatar
anemones

ViestiKirjoittaja Suvi Uuttu » Ke Maalis 10, 2010 3:58 pm

Ja hei, pääpointti ei tosiaan ole siis pistelaskuissa tapahtuneet kömmähdykset :) Olen miettinyt asiaa aiemminkin ja nyt vain kaiken kakkan keräännyttyä on hyvä lopettaa tähän. Ei täältä Tampereelta juurikaan pääse järkkäämään näyttelyitä, ei voi jäädä siivoilemaan paikan päälle näytsin jälkeen jne. Joten eipä minusta juuri hyötyä olisikaan ;)
Suvi Uuttu
Hallituksen jäsen

ViestiKirjoittaja Emilia Orpana » Ke Maalis 10, 2010 4:17 pm

Suvi Uuttu kirjoitti: On jotenkin hupaisaa käydä ensin heittämässä kommenttinsa ja sitten sen jälkeen lukita keskustelualue muilta.

Suvi Uuttu kirjoitti:Jostain syystä en saa tätä lukituksi. No olkoot.

Kuitenkin itse poistit kommenttini ja vastasit siihen alentuvasti omassa tekstissäsi ja sitten itse yritit lukita ketjun. Ihan hupaisaa sekin.

Pahoittelen jos olin alkuun turhan kärkevä, mutta ehkä minä otin tuon tekstin sitten turhan henkilökohtaisesti, vaikka minä se olin joka siihen sinun viestiisi silloin edes vastasin. Minä kuitenkin näen että jos on ollut jotain epäselvyyksiä hallituksen kesken (vaikka nyt kuinka olisi edellinen hallitus kyseessä), ne pitäisi myös hoitaa hallituksen kesken eikä puimalla yleisillä foorumeilla. Asioihin kun on yleensä monta puolta ja syytä, enkä minä halua ryhtyä siihen, että alkaisin niitä setvimään täällä perinpohjin vaikka kuinka tekisi mieli. Hallituksen toiminnan kritisoiminen ulkopuolisena on edelleen mielestäni eri asia kuin tuo. Ehkä siksi pidän tuota epäreiluna, sillä pääsäntöisesti edellinen hallitus toimi hyvin. Eli yhteishenki oli hyvä, yhteyttä pidettiin aktiivisesti ja saatiin järjestettyä hyviä tapahtumia. Tapahtumista jäi hyvä maku suuhuun, sillä kaikki paikalla olleet tekivät hommia ja hommat hoituivat yhteisymmärryksessä. Eikä mitään suurempia moitteita mistään tullut ainakaan meille asti. Ja ainahan sitä on jotain säätöä, sillä kaikilla meillä on oma elämä ja omat kiireemme ja jotain unohtuu. Nykyisestä hallituksesta ja sen tekemisistä en tiedä. Tuolta pistelaskuepisodilta olisi vältytty, jos sen olisi selvittänyt aiemmin. Mutta eipä sille mitään enää voi, eikä se minun henkilökohtaista maailmaa kaada vaikka ne myöhästyivätkin.

Tämä oli ihan ystävällismielisesti kirjoitettu, joten rauha minun puolestani.

Poistun takavasemmalle.
Emilia Orpana
Hallituksen jäsen

ViestiKirjoittaja anemones » Ke Maalis 10, 2010 10:22 pm

Mä vielä sekaannun sen verran ja sanon, ettei tuosta pistehommasta tarvi Suvin (eikä muidenkaan mahdollisten) kantaa pahaa mieltä ainakaan sen myöhästymisen suhteen. Jos jollain olis ollut niin kiire saada palkintonsa, olisi tarjonnut auttavan käpälänsä. On ne jonain toisenakin vuotena jaettu vasta vuoden tokassa näyttelyssä. Olisko ollut peräti viime vuonna.
Anemone's kanit (hermeliini), marsut (sk+crest), hamsterit
Anemoneniityn saksanpaimenkoirat ja australianterrierit
Lemmikkinä 2 kissaa ja roborosvki
Käyttäjän avatar
anemones

Paluu Vieraskirja